Vyše 100 kombinácií doplnkov exteriéru a interiéru

Vyše 100 kombinácií doplnkov exteriéru a interiéru

Prudký nárast dopytu po personalizácii úplne nového vozidla Nissan Micra.

Výrazný dizajn svojho vozidla vylepšuje prostredníctvom exkluzívneho personalizačného programu oveľa viac zákazníkov vozidla Nissan Micra, než sa predpokladalo.

Predajcovia vozidiel Nissan vykazujú vyšší než očakávaný dopyt po možnostiach personalizácie úplne nového vozidla Nissan Micra. Zhruba každý štvrtý zákazník sa rozhodne vylepšiť výrazný dizajn vozidla doplnkovými dielmi exteriéru a interiéru. Táto správa prichádza v čase, keď spoločnosť Nissan predstavuje nové video ukazujúce „manuálny“ charakter pridávania externých personalizačných dielov určených pre tento hatchback segmentu B. Zábery „zo zákulisia“ si všímajú pozornosť venovanú detailom, ktorá je prirodzenou súčasťou personalizačného programu vozidla Micra a zaručuje vždy vysokokvalitné výsledky.

Prieskum medzi prvými zákazníkmi nového vozidla Micra ukázal, že 60 % z nich zaujal dynamický a výrazný styling ich vozidla. Ten je prvoradým dôvodom na nákup nového vozidla Micra.  A pokiaľ ide o personalizáciu, ponuka spoločnosti Nissan zákazníkom nemá obdobu. K dispozícii je viac než 100 kombinácií vylepšenia exteriéru i interiéru vozidla Micra v celom rade živých farieb.

Približne 22 % zákazníkov sa rozhodne personalizovať exteriér svojho vozidla Micra. K zákazkovým komponentom patria exkluzívne lišty nárazníkov, ochranné lišty dverí, 17 palcové disky kolies z ľahkých zliatin, kryty spätných zrkadiel a vysokokvalitné nálepky aplikované na kapotu a strechu.

Informácie od predajcov prinášajú zaujímavé zistenia:

Farba Oranžová Energy je pre zákazníkov najpopulárnejšou voľbou personalizácie exteriéru, nasledovaná farbami Čierna Enigma, Chrómová Vibrant a Modrá Power. Personalizáciu exteriéru si najčastejšie volia zákazníci v Nemecku, Rakúsku a vo Švajčiarsku. V týchto krajinách a tiež v Taliansku sa ako najobľúbenejšia ukazuje farba Čierna Enigma. Chrómová Vibrant je hitom u zákazníkov v Taliansku a v Spojenom kráľovstve, zatiaľ čo Oranžová Energy je preferovaná vo Francúzsku a v Španielsku. Personalizácia interiéru vozidla Micra je ešte populárnejšia než pri exteriéri – svoje vozidlo si takto upraví 27 % zákazníkov. Ak ide o Európu, personalizácia interiéru je najobľúbenejšia v Taliansku. Na prvom mieste je farba Oranžová Energy, nasledovaná farbou Modrá Power a Červená Invigorating. Informácie od predajcov tiež ukázali, ktorá farebná kombinácia je v Európe najobľúbenejšia. Odpoveď znie: Sivá Dark s personalizáciou vo farbe Oranžová Energy vnútri aj vonku. Údaje o objeme zákazníckych personalizácií exteriéru a interiéru sú vyššie, než sa pôvodne predpokladalo. Kľúčom k tomuto dopytu je cenová dostupnosť. Zákazníci za svoj zvolený personalizovaný dizajn zaplatia v priemere len 400 €.

Helen Perry, generálna riaditeľka pre segment malých vozidiel spoločnosti Nissan Europe, k tomu hovorí: „Personalizačný program pre úplne nové vozidlo Nissan Micra bol vytvorený tak, aby umožnil zákazníkom pri nákupe vozidla vyjadriť ich individuálny charakter a dizajnové preferencie. Odpoveď od predajcov potvrdila, že kombinácia ponuky a dostupnosti prostriedkov personalizácie je obľúbenejšia, než sme čakali. Počas životného cyklu vozidla budú do personalizačného programu vozidla Micra pridávané nové možnosti, ktoré ďalej rozšíria atraktivitu modelu pre zákazníkov, ktorí chcú na ceste vyjadriť svoju osobnosť.

Nissan (šr)

Diskusia k článku