Tip

Nová motorizácia pre Renault Espace

Nová motorizácia pre Renault Espace

Vysoká účinnosť a vynikajúci výkon v kombinácii s novým zážihovým motorom Energy TCE 225 EDC s twin-scroll turbodúchadlom je okamžite k dispozícii pre Renault Espace.

Ultramoderná  štvorvaalcová1,8-litrová pohonná  jednotka s výkonom 165 kW/225 k umožňuje akceleráciu za 7,6 sekundy z nuly na100 km/h a umožňuje vozidlu dosiahnuť najvyššiu rýchlosť 224 km/h. Kombinovaná spotreba modelu Espace TCE 225 EDC je 6,8 litrov benzínu na 100 km (153 g CO2 / km). Motor pracuje výlučne v kombinácii so 7-rýchlostnou dvojspojkovou prevodovkou EDC.

     

Vďaka vysoko účinnému turbodúchadlu Energy TCE 225 EDC mobilizuje maximálny krútiaci moment 300 Nm pri 1750 ot./min-1. To podporuje nízku spotrebou paliva a pružný štýl jazdy. „TCE“ znamená Turbo Control. Má dve samostatné rovnobežné výfukové kanály pre každý valec, pričom dva sa nachádzajú v skrini turbíny, ktorá je na spoločnom hriadeli a je poháňané výfukovými plynmi. Znižuje nielen spotrebu paliva, ale zvyšuje zároveň aj výkon a umožňuje rýchlejšie reakcie.

Motor Energy TCE 225 EDC je vyrobený výhradne z hliníka a je vybavený štyrmi ventilmi v hlave valcov a dvomi vačkovými hriadeľmi. Ďalšia charakteristika štvorvalca je revidované variabilné nastavenie sacích ventilov s novou blokovacou funkciou v troch polohách. To slúži na zlepšenie krútiacieho momentu pri nízkych otáčkach za účelom optimalizácie spaľovania pri štarte a zvýšenia účinnosti spaľovania v širokom rozsahu otáčok. Nové 8-jamkové vstrekovače poskytujú rýchlejšie vstrekovanie a jemnú distribúciu paliva v spaľovacích komorách, čo zvyšuje efektivitu a výkon. Vstrekovací tlak je 200 barov.

Účinnosť podporuje priame vstrekovanie benzínu, ako aj diamantu podobný uhlíkový povlak na vačkách a stenách valcov, čo znižuje spotrebu mazacieho oleja až o 40 percent. Technológia motora z radu ENERGY motorov zahŕňa aj systém Start-Stop a inteligentné riadenie pre obnovu kinetickej energie. Pridajte k tomu variabilné ovládanie pre lepšie plnenie spaľovacej komory a privedenie tepla, čo zaisťuje, že motor rýchlo dosiahne optimálnu prevádzkovú teplotu.

Renault (šr)

Diskusia k článku

';