Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


BMW i8 Futurism Edition

Model i8 bol a stále je futuristickým dielom. BMW však vylepšilo exteriér vozidla a vytvorilo edíciu Futurism Edition, ktorá vnáša do súčasnosti futuristické tvary modelu i8.

BMW oslávilo výročie 50 rokov od začiatku pôsobenia na talianskom trhu zaujímavou edíciou modelu i8. Projekt Futurism Edition spája mobilitu budúcnosti v podobe BMW i8 s talianskym umením Giacoma Ballu.

Automobilka tento projekt predstavila na akcii „Mille Miglia“, na ktorej bola prezentovaná tiež ikona športových automobilov z minulosti, model BMW 328. Na vozidle i8 je zobrazené dielo od Giacoma Ballu s názvom „Lampada ad Arco“.

Obraz pochádza z obdobia 1909 až 1911 a v súčasnosti sa nachádza v Múzeu moderného umenia v New Yorku. Maľba zobrazuje elektrickú pouličnú lampu za svitu mesiaca. Technická revolúcia spojená s príchodom elektrickej energie na začiatku 20. storočia kontrastne odráža budúcnosť technológii v podobe modelu i8.

BMW i8 Futurism Edition BMW i8 Futurism Edition-16-may-2016-bm

BMW i8 je najpredávanejším hybridným športovým vozidlom na svete. Spolu s modelom i3, ktorý je určený na mestské a prímestské cestovanie, tak značka prezentuje svoju mobilitu už v 50 krajinách po celom svete.

Podľa Lapa Elkanna, predsedu a zakladateľa Garage Italia Customs, vznikla pri realizácii projektu Futurism Edition okamžitá synergia. BMW i8 Futurism Edition predstavuje styčný bod medzi športovými vozidlami budúcnosti a tvorivosťou talianskeho umenia.

BMW i8 Futurism Edition BMW i8 Futurism Edition

Cieľom Garage Italia Customs je postaviť zákazníka do popredia a „načúvať“ jeho tvorivým požiadavkám. V Garage Italia Customs vyrábajú jedinečné produkty s osobitnými úpravami podľa požiadaviek každého zákazníka.

Team odborníkov je jedným z najlepších v oblasti lakovania, wrappingu alebo tvorby interiéru. Lapo Elkann ich nazýva „Maestros“, s ktorými spolupracujú pracovníci z oddelenia Centro Stile. Toto oddelenie je hlavným miestom na stretnutie s teamom dizajnérov, kde plánujú tie „najbláznivejšie“ požiadavky zákazníkov.

MM, BMW

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov